Prosu Databased Marketing

Hoe werkt het?

In slechts 3 stappen heeft u uw doelgroep in kaart met de meest actuele gegevens!

Stap 1 – Wie wilt u bereiken binnen de agrarische sector?
Als eerste kunt u aangeven binnen welke sector u agrariërs wilt bereiken. Bij elke sector zijn er vier klassen van het aantal (hect)are grond of dieren wat de agrariërs in hun bezit hebben. Wanneer uw wens over het aantal (hect)are grond of dieren afwijkt van de mogelijkheden, kunt u dit aangeven in het opmerkingenveld.

Stap 2 – In welke regio zit uw doelgroep?
Als tweede kunt u aangeven, waar uw doelgroep zich bevindt. In deze stap selecteert u de Nederlandse provincies en/of de Belgische gewesten/provincies. Wanneer u niet wilt selecteren op provincies/gewesten, maar op andere geografische mogelijkheden kunt u dat tijdens de laatste stap van het selectieproces aangeven in het opmerkingenveld. Uiteraard is het ook mogelijk om heel Nederland en/of België te selecteren.

Stap 3 – Hoe wilt u uw doelgroep bereiken?
Als laatste bepaalt u op welke wijze u uw doelgroep wilt benaderen; per e-mail, telefonisch of per post. Het is allemaal mogelijk. Ook kunt u meerdere opties aangeven. U kunt bijvoorbeeld zowel uw doelgroep per e-mail als telefonisch bereiken.

Benieuwd welke opties er mogelijk zijn bij de drie wijzen van communiceren? Houd uw muis op het informatiebolletje voor meer mogelijkheden.